stalker -___-

Tuesday, June 19, 2012

Kahwin

usia awal 20an merupakan waktu paling sesuai untuk berkahwin jika mampu.
Ini kerana umur lelaki mempunyai kaitan dengan kualiti zuriat.                                                                         



Mengapa perlu kahwin awal..jawapan aku senang saje..umur kite tak tahu sampai bila, gunalah usia muda ini sebaiknye..sampai bila aku harus bersendiri dan dilenakan dengan kemahuan yang memang pada dasarnya ketika bujang lah nak dapat kan? Tapi pada aku..aku mahukan kasih sayang seorang isteri selama mungkin..aku mahukan lebih dari 30 tahun usia perkahwinan itupun kalau sempat usia ni...kerana pada aku 30 tahun itu terlalu singkat...seakan hanya seketika sahaja bersama isteri..hmm..semoga Allah murahkan rezeki ku dan cepatkanlah jodohku dengan org yg aku sayang..sesungguhnya hambamu ini berniat baek..Ya Allah..hanya padamu aku memohon..By Muhammad Afif Samsuddin.

aku idamkan keluarga yang beriman kepada Mu dan kasih dan sayang seorang isteri hingga ke akhir hayatku.

No comments:

Post a Comment