stalker -___-

Saturday, December 10, 2011

PRENGGGG!!! SREEEETTTT!!!! GEDEGANGGGG!!!! HUHhhhhh....

asalamualaikum geng..hehe ini jam aku nk pakai bahase mat moto plak..moto gua yang baru tuu..ala yang tuu kat bawah tu..kan aritu ade tunjuk..haa..da smpai kat umah dah..haha..pape pon sebelum kedatangan moto tu aq diduge dengan berbagai-bagai dugaan yg tahap gaban..first on the way nk g jumpe bakal bini kete tesadai tepi jalan air kering head bengkok..nah kau rm670 terbang gitu je...dah pokai...nasib baek jumpe gak ngan sayang gua..haha..ktorang g tengok wayang..citer ape.? haha ombak rindu..woi2..jgn gelak..gua mlas je nk gtau yg gua x bole nangis walau cmane sedih cter...tp kalau reality sedih itu jam jugak kua air mate..pastu sayang gua bg mkn donat la..tako2 la..muncit gua jap ag kang kawen hahaha...dah la sblumwayang gua da mlantak kfc..mlm tu ktorang mkn tepi pantai..amek gamba..dan sume bagai...dah jumpe sedih plak nak pisah...adoi karat gak jiwa rock gua ni..papehal gua kene balek gak pasal kete da siap...dlm pejalanan balek kete wat hal lagi..tp ok lagi masih bole balek slamat smpai umah..smpai umah ayah gua trus ajak g amek moto..gua da suke..smpai kdai gua try n trus angkut bwak balek...x smpai 2 jam bpak gua ajak g amek moto lagi..dlm hati gua bia beno org tue ni..haha die pon angkt moto gak..lagenda je...hehe...mak aih skali 2 bagai...tapi pape pon aq suke n trime kasih kat bapak gua..n turut serta sayang gua yg buat gua tersenyum tatkale kete gua meringkuk dalam bengkel...hehe ni gmba sket aku tunjuk..moto n sayang aq :)



ni moto gua..haha amacam :)

ni sayang gua..huhu eee..rindunye..XD


hee nah lagi..comelnye...ade rupe model kan..wahaha lantak korang nk kate ape..bagi aku dah cukup comel dah nk jd model kan sayang...:)
ehh kejap..trime kasih pasal bagi saye album tu...thanks sngat2..sayang awak ZAMEERA..:)


No comments:

Post a Comment