stalker -___-

Saturday, December 3, 2011

AKU DIA & KAWASAKI NINJA

huu..da lebih 3 bulan aku x jumpe org yg aku sayang sangat ni...haha nk tau sape? carik la kat keliling blog ni name die..aku dah rindu sngat2 kat die..haritu die dpat result alhamdulillah sume lulus..tinggal aku je yg x tau ag lulus sume ke x...ape pon aku harap baek2 je la sumenye...sedih suke datang tukar2...dari sedih sbab kene damm dengan lect akuda x brape sedey sebab si die lulus pekse..dok temenung motor baru bakal tibe..moto ape..haha kat bawah ni gambanye.

 
haa.. ni la die..huhu best kan..ade lagi best....nk jumpe si die..tp x tau bile n sempat ke x...memandangkan die baru balek..aq x pakse dier untuk cpat2 jumpe..tp aq cume risau kalau2 x sempat jumpe..maklumlah nak gi Latihan Industri (LI) ni mcm2 urusannye..da la 19 disember ni da kene lapor diri..kalau x dapat jumpe...merane lagi la hati ni...bukan ape...rindu org rumah la katekan..haha...nah ni gmba orng umahnye nk tengo sket haha
rindu awak sangat2..mmuah..I LOVE YOU ZAMEERA

No comments:

Post a Comment