stalker -___-

Sunday, May 1, 2011

MaSe YanG Semakin Berlalu...Dan Insan BernaME Zameera


SALAM..dah lame rasenye tak menjenguk blog ni berikutan busy...
Pejam celik pejam celik dah abes semester 2...cuti 2 bulan sebelum sambung sem 3...tak ade bende yang seronok nak dikate pasal cuti nih...ngengade kan..time kuliah sebok nak cuti..dah cuti sebok nak gi kuliah..pasalnye aku bosan tak ade aktiviti memandangkan nk cari kerje kene tunggu member ade lagi yang belum cuti...ape-ape pun aku rindu si die yang bername ZAMEERA.... 
 Insan yang bername Zameera itu adalah seperti yang korang dapat tengok dalam gambar kat atas tu...dah 4 bulan aku kenal die..dan dah macam-macam kenangan aku dan si die yang dah tercipte..yang paling aku tak boleh lupe ialah aku selamatkan die dari jatuh gaung mase panjat gunung kat Gunung Rajah Pahang kelmarin...huh itu pun kerje tuhan...kalu ditakdirkan aku sekali tergelincir...dengan aku aku sekali jalan...ntah la..harap hubungan aku dan die berkekalan..harap restu mak dan ayah.. :)

No comments:

Post a Comment