stalker -___-

Thursday, February 24, 2011

MInggu Yang Sibuk Untuk Aku Dan Dia

Argh..pening kepale aku memikirkan kerje yg melambak minggu ni dan terpakse dihantar minggu depan...nak tak nak terpakse jugak aku buat..tangguh demi tangguh..sume jadi tunggang-langgang..dan satu sangat aku tak boleh nak jangke, iaitu waktu tertidur ku..
Perkare ni lah yang buat si dia merajuk hari ni..aku tak tau sampai bile aku macam nih..tido ikut suke..
kadang-kadang teringat kate kawan-kawan.."ko tu dah ade awek buat care dah ade awek la..memang susa sikit tapi.." haha..aku masih perlu menyesuaikan diri dengan si dia sebab dah aku lame mengamalkan care hidup tak endahkan orang ni mase aku single dulu, kalau tak alamatnye menjauh lah matlamat aku.

Ditambah pula si dia tengah sibuk jugak minggu ni, so dah la tak dapat keluar same, aku pulak abaikan dia..memang kalau aku jadi dia pun aku merajuk..haha

Apapun aku tetap terharu dengan kesabaran dia untuk  sanggup tahan ngantuk dan tunggu sms aku ...walaupun mase tu aku tengah sedap-sedap tido..aku dirundung rase bersalah pulak hari ni...:(
Aku hargai sangat-sangat pengorbanan dia yang sanggup luangkan mase walaupun dia sibuk...Terima Kasih Sayang..

No comments:

Post a Comment