stalker -___-

Monday, May 30, 2011

KENAPE?

Sejak akhir-akhir ni dade aku senang sangat nak saket...ayah aku kate "ko tu maen futsal x agak-agak" haha..
agaknye lah kan...tapi due tige hari ni rusuk aku saket sangat sampai nak senyum pon x boleh..dah aku cam orang bangang muke teging je kat umah..asal nak ketawe je mulelah saket yang amat..so kenelah aku ketawe dalam hati je...hal ni mnyebabkan aku tension sebenarye..ape taknye badan aku lenguh sume..ditambah saket rusuk ni..hadoiyai...kalau lah ade gulegule hati aku kat sini kan bagus..ni dah mak pegi umrah...buah hati pegi cuti ngan family..so aku ape ade..dok jadi mayat hidup je lah kat umah...sayang Zameera abang sayang kamu...abang tau abang tak sempurne..duit tak banyak..tak boleh ajak awak jalan jaoh-jaoh..tak ade transport..tp saye harap kamu terime lah abg seadenye..saye harap awak faham.. :(

No comments:

Post a Comment