stalker -___-

Sunday, May 29, 2011

AKU NAK NI SUME BOLEH?

Pertame yang aku paling nak ialah:
haha..ye Fender Stratocaster
Kedue pulak ialah:


opps..nanti bukan yang pegang kerete tu tau..tapi keretenyer..
citer tak gune jom tengok lawa tak lawa rc ni..





haha lawa kan..kan..gatal tangan aku nak mendrift rc ni...da lame tak maen..
aku ade satu tapi biase je tak lawa cam atas ni...cap ayam punyer je..haha tapi yang penting dapat melibas jugak.



lagi..aku nak ni bole?


tapi kalu mampu aku nak yang ni haha

lagi best kalau dapat yang ni ha

ade lagi ..kalu dapat yang ini memang aku lupe dunie haha


nape lupe? pasal aku dok sebok nak melibas keter ni je haha
kalau ade duit bole la..
yang ni nak boleh tak agak-agak..haha

 opss yang ni kene mintak ngan orang tuenyer haha..
bole tak..bole tak?
hee...

Kalaulah sume bende yang kiter nak bole dapat denagn mudah..dunie mesti huru hare kan..haha..ape-apepun bersyukurlah pade ape yang kiter dah ade sekarang.. :)


trime kaseh sayang sebab sudi jadi teman baek saye. :) (bakal isteri)
insyaallah teman saye seumur hidup..

No comments:

Post a Comment