stalker -___-

Friday, June 22, 2012

pesan dalam pesan

rupenye mimpi aku menerima pesanan ringkas tu malam ni baru aku tau ape isinye dengan jelas...pade mulenye aku cume mampu membaca pesanan itu dalam mimpi berbunyi begini " abang saye sayangkan abang..dalam masa sama sayang benci abang..tapi saye tak mampu benci abang sebab saye rindu" dan pesanan yang aku terima dalam dunia nyataku berbunyi begini "Assalamualaikum abang, saye tinggalkan abang untuk buat abang rindu kat saye dan saye boleh rindukan abang. Maaf yer sebab siksa abang." hampir sama niat mimpi itu memberitahu bahawa aku bakal diduga...sesungguhnya pesan yang dibawa dalam mimpi itu sangat berbunga kerana aku sendiri sukar mentafsirnya sehingglah malam ini aku tahu apa erti sebenar pesanan itu...Allah maha mengetahui setiap ape yang dirancang hambanya...masyaAllah..

No comments:

Post a Comment