stalker -___-

Friday, September 2, 2011

R.A.Y.A

Selamat hari raye kepade semua umat islam didunie dan buat keluarge tercinte..x lupe juga kepade yang tersayang Zameera yg jauh di mate...sahabat2..dan teman2 sekalian...seandainya ade kesilapan sepanjang pertemuan kite harap maafkan lah aku kerane aku hanye insan biase...same2 lah memaafkan dibulan yg mulie ini..kepade Zameera tersayang abg mintak maaf sekiranye ade melukekan dan membuat awak tersinggung...sesungguhnye abg x sedar sewaktu melafazkan kate2 perkare2 yg menyinggung kerane abg selalu terlalu mengikut perasaan...abg terlalu sayangkan awak dan terlalu ingin jdikan awak teman hidup saye smpai akhir hawat saye...semoge jodoh kite smpai ke syurge..salam aidilfitri dari saye Muhammad Afif Samsuddin kepade semua yg mengenali diri ini...akhir kate selamat berhari raye...walaupun tahun ni aku x berape nk beraye disebabkan konflik keluarge..yg penting aku tetap dapat beraye dan mohon ampun dari kedue ibu bape dan saudare..termasuk sahabat2 aku..:)

No comments:

Post a Comment