stalker -___-

Thursday, June 16, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN :)

Diam x diam dah 5 bulan hubungan aku dan ZAMEERA terjalin....dalam mase 5 bulan tu lah aku dapat rase macam2 kenangan manis bersame die..susah senang kami berdue..jatuh bangun..selamatkan nyawenye..memberi semangat pade aku yang hampir putus ase untuk sampai puncak GUNUNG RAJAH..pegi lepak tepi pantai sampai pagi..tengok wayang midnite..lepak kat A famosa...teman si die belajar dan macam2 lagi..paling aku tak akan boleh lupe die teman buat assiment sampai tengah malam kadang sampai nak dekat subuh.... tanpe die mungkin aku dah tido kot..huhu..kenangan paling lucu ialah biler die ikot aku balek..huhu malu2 kucing..sopan je..pijak semut pon x mati..hahaha..apepon abang sayang ZAMEERA BINTI ZAMROS sangat2....insyaallah kamu akan jadi isteri saye yang baek satu hari nanti....abang akan bimbing kamu..ingatkan abang kalau lupe tanggungjawab saye...eh post ni macam kiter dah kawen plak hahaha..:) apepon saye harap awak sifat2 baek awak tak akan berubah..dan ingatkanlah saye sekirenye saye berubah..abang rindu kenangan kite dulu..salam sayang dari saye untuk ZAMEERA BINTI ZAMROS.(: 

No comments:

Post a Comment