stalker -___-

Monday, June 27, 2011

S.E.D.I.H lagi

hari ni aku rase sedih sangat2 pasal orang yang paling aku sayang dah buat aku terase mcm dibuang...nak x nak aku kene terime hakikat yang aku dah x de bpak aku yang dulu aku sangat sanjungi..bapak yang selalu belai aku mase aku kecik dah mule x mahu dengar masalah aku..dan ape yang aku paling sedih ialah bile dier cakap yang dier malas nak bincang pasal aku..aku ni siape ntah dalam hidup dier..aku ni anak dier..sanggup dier ckap mcm tu..ntahlah..mungkin kalau dier tahu kenape aku jadi mcm ni baru dier nak menyesal..tapi tu pon kalau ade orang bagitau kat dier la..kalau x sampai aku mati pon dier x seda dier silap..aku sayang dier..aku cume nk mase bekumpul ngan family tanpe diganggu ngan keje2 harian tu...ni x..selalu dier sebok ngan keje dier..aku faham keje dier..tapi x kan x de langsung mase untuk aku macam dulu lagi..selalu tipu aku plak tu sekarang...jangan tanye kenape aku berubah..tapi tanye diri ayah sendiri ape yang kau buat sampai aku berubah...sedih sangat biler ade ayah yang baek dulunye dan kini dier dah berubah....aku sayang kau ayah...kau je selalu pikir aku x nak denga cakap ayah..aku selalu cube faham msalah ayah..tp ayah dah x penah nak faham masalah aku...aku kecewe dengan kau ayah..adekah hidup aku memang untuk dikecewekan...hanye yang Esa mengetahui jalan hidup aku.. =(

No comments:

Post a Comment