stalker -___-

Monday, June 13, 2011

KENANGAN YANG BERLALU

Sedar tak sedar da lime bula aku dan dier bersame..terlalu bnyak memori dan kenangan indah..dari yang biase hingge ke luar biase..dan aku tak kan lupe saat pertame aku kenal kau..sebenarnye aku dah mule suke kat kau mase first time aku datang umah kau ngan kawan aku tu buat assigment..:) aku suke care kau layan aku..kau anugerah tuhan teragung aku sayang...sayang kau sangat:) kalau kau bace post yang lepas2 ade aku tulis tentang kau dan ini sume bukti pade ape yang aku tulis dulu..:)


mule2 kau ckap aku bermakne..:) aku sungguh terharu..lpas tu


aku mintak no fon kau..huhu.. then

kau bagi..alangkah bahagienyer aku..huhu tuhan je yang tau..
pastu 


kau janji nak jage aku..then..


kau mule rindukan aku..
dan sume tu aku sangat hargai..
paling aku x boleh lupe kau ajak aku panjat gunung RAJAH..hahaha
giler ak..huhu..kte mmng giler..cbe tngok ni sampai x sampai la kan bai puncak gunung walau rebeh2 dibuatnye haha.. 

haha..sampai tau puncak walaupon mase ni aku dah rase nak tobat n nak kuar dari hutan tu secepat mungkin..huhu dan antare sahabat baek yg smpai puncak jugak ialah jeng.jeng


yg kat blakang tu..mimi, iznie, nazrie, sweeta, teha
hahaha..power kan kteorang dengan x de training dan joging seminggu bape kali je itupon maen2 dan mlas..sampai puncak..haha paling tak boleh belah sweeta jerit "aku tak boleh panjat...aku tak boleh..!!!!" hahaha

pengalaman ni masih kuat dlm ingatan aku dan mcm baru smalam terjadi..sesungguhnye aku rindu sume ni..dan masih banyak yang aku belum ceritekan..nnt aku sambung lagi..demi kau ZAMEERA ZAMROS aku sanggup tempuh ape saje asal bukan jauh dari kau..sayang kau..winkwink:)

No comments:

Post a Comment