stalker -___-

Friday, February 4, 2011

Aku..

Salam buat sape yang bace...sebelum aku terlupe..
meh aku citer sikit sape aku..
Name aku Muhammad Afif bin Samsuddin..dan dilahirkan di Batu Pahat, Johor...
tarikh kelahiran aku amat istimewa pade aku kerana tarikh tu jatuh pade 16 September.
Kalau sape yang masih ingat tarikh tu tarikh ape...baguslah...anda memang seorang yang perihatin terhadap negara...
Sape yang tak ingat tu..paham-paham je la...haha..patut ke tak....


Kisah aku bermula dengan bersekolah di Sekolah Kebangsaan Kota Dalam..
tak ade ape sangat aku nak cerite pasal kenangan aku mase sekolah rendah.
Habis sekolah rendah...aku melangkah ke Sekolah Menengah Datuk Menteri..kat Ayer Hitam nun...
haha...pekan tempat orang borong pasu...
Berbanding dengan sekolah rendah..pengalaman aku mase sekolah menengah banyak mengajar aku erti hidup yang tak seberape nih...
Dari kenangan yang paling manis sampai yang tak berape nak manis..dan ade jugak kenangan yang dulu aku anggap tak best sekarang menjadi kenangan paling aku rindu...
Tapi paling aku tak boleh lupe ialah mase aku kene rotan dengan penolong kanan...haha..best jugak rupenye ade kenangan yang macam tu..ade jugak bende yang aku boleh cerite kat kawan-kawan betape nakalnye aku dulu(alah..sampai sekarang pun aku masih rase yang diri aku ni nakal...haha..).

Tapi tu dulu...mase zaman sekolah ade la jugak orang yang nak merotan kite..
sekarang aku dah belajar kat Politeknik...paling dasyat pun kene maki hamun dengan lecturer jek..kan
Tapi kadang-kadang rase hine jugak kene maki hamun tu...hehe..tapi tu sume pun aku jugak yang cari pasal..sape suruh buat assigment memaen...kan dah kene..amek kaw..haha..tapi sangke baek je la kat lecturer...mungkin maksud dier nak menyindir supaye kiter berubah...jadi yang lebih baek ye tak..ye kan je la..haha


No comments:

Post a Comment